Projekt unijny „Multimedialna podróż ku przyszłości”

Szanowni Państwo.

We wrześniu i październiku kontynuowaliśmy projekt „Multimedialna podróż ku przyszłości”.

Nauczyciele wzięli udział w szkoleniach:

Kurs nauki programowania dla n-li klas I-III. Czas trwania szkolenia – 5 godz.

Wykorzystanie MS TEAMS w nauczaniu zdalnym-prowadzenie lekcji online. Czas trwania szkolenia – 5 godz.

Prezentacja multimedialna jako interaktywna karta pracy. Czas trwania szkolenia – 4 godz.

Projektowanie testów, quizów,i materiałów interaktywnych. Czas trwania szkolenia – 5 godz.


Uczniowie uczestniczyli w zajęciach dotyczących radzenia sobie z cyberprzemocą, ale nie tylko.

Mogli również zobaczyć, że nie tylko komputer jest najbardziej atrakcyjny, ale też inne formy spędzania czasu wolnego.

Ale to nie wszystko!

Szkoła, dzięki projektowi, wzbogaciła się o najnowocześniejszy sprzęt TIK:

laptopy:

urządzenia wielofunkcyjne:

wizualizery:

zestawy Robot Phonton:

niezwykłe podłogi interaktywne:

monitory interaktywne.

Wszystkie sale lekcyjne oraz świetlica będą dysponowały nowoczesnym sprzętem, który uatrakcyjni zajęcia.


 

Harmonogram p. Michała Wiatrowskiego

 

Wrzesień

 

Grupa VI 

5.09. 15.00-17.15

 

Grupa VII

7.09. 15.00-16.30

 

Grupa VIII

12.09. 15.00-17.15

26.09. 15.00-17.15

 

Grupa IX

14.09. 15.00-17.15

22.09. 15.00-17.15

 

Październik

 

Grupa VI

3.10.-15.00-17.15

10.10-15.00-17.15

 

Grupa VII

4.10. -15.00-17.15

11.10.-15.00-17.15

 

Grupa VIII

6.10. -15.00-17.15

12.10.-15.00-17.15

 

Grupa IX

7.10.  15.00-17.15

13.10. 15.00-17.15

17.10. 15.00-17.15

 


Harmonogram Pani Małgorzaty Wójciak

Harmonogram za wrzesień
Grupa 1 5.09. 15.00-17.15
Grupa 2 6.09. 15.00-17.15
Grupa 3 7.09. 15.00-17.15
Grupa 4 8.09. 15.00-16.30
Grupa 5 9.09. 15.00-16.30

Harmonogram za październik
Grupa 1 3. 10- 15.00-17.15
Grupa 1 10.10.- 15.00-17.15
Grupa 1 18.10- 15.00-17.15

Grupa 2
4. 10- 15.00-17.15
11. 10- 15.00-17.15
19. 10- 15.00-17.15

Grupa 3
5. 10- 15.00-17.15
12. 10- 15.00-17.15
20. 10- 15.00-17.15

Grupa 4
6. 10- 15.00-17.15
13. 10- 15.00-17.15
21. 10- 15.00-17.15

Grupa 5
7. 10- 15.00-17.15
17. 10- 15.00-17.15
24. 10- 15.00-17.15
25.10-15.00-16.30


Szanowni Państwo

Po wakacjach kontynuujemy projekt „Multimedialna podróż ku przyszłości”.
Będą sę odbywały zajęcia dla dzieci, szkolenia dla nauczycieli, szkoła wzbogaci się w nowoczesny sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne.

Z życzeniami sukcesów w nowym roku szkolnym

koordynator projektu
Jolanta Zakosztowicz


Harmonogram zajęć od 1 maja do 24 czerwca 2022r. W projekcie „Multimedialna podróż ku przyszłości”

Anna Wojciechowska 

wtorek 13.30-14.30 op7-8

wtorek 14.30-16.00 VII a+VIIIa

czwartek 14.3016.00 op7-8+VIIIa

 

Ewa Borowiecka 

środa 14.00-14.45  III a

środa 14.45-15.30  III b

piątek 14.00-14.45 IV+ op 4-6

 

Michał Wiatrowski 

wtorek 24.05. 12.30-15.30 IV

środa 25.05. 15.30-18.30 Va

czwartek 26 16.00-19.00 Vb

piątek 27.05. 16.00-19.00 VI

środa 01.06 16.00-18.00 IV

piątek 03.06. 15.30-18.30 Va

piątek 10.06 15.30-18.30 Vb

piątek 17.06 15.30-18.30 VI


Szanowni Państwo, drodzy uczniowie.

Zajęcia z projektu „Multimedialna podróż ku przyszłości” już się odbywają.
Zachęcam jeszcze niezdecydowanych do zapisania dzieci do projektu.
Można wiele zyskać, albo dużo stracić.

Zajęcia dla klas III-IV prowadzi pani Ewa Borowiecka-psycholog;
Zajęcia dla klas V-VI prowadzi pan Michał Wiatrowski - psycholog;
Zajęcia dla klas VII-VIII prowadzi pani Anna Wojciechowska-pedagog.

Tak, jak pisałam do Państwa zajęcia są przeznaczone dla wszystkich uczniów, więc proszę o wypełnienie deklaracji, które jeszcze rozdam.

Z poważaniem
Jolanta Zakosztowicz-koordynator projektu


Projekt unijny „Multimedialna podróż ku przyszłości”

Z przyjemnością informujemy, że nasza Szkoła będzie realizowała projekt unijny „Multimedialna podróż ku przyszłości”.

Projekt wynika z Gminnego Programu Rewitalizacji (załącznik do Uchwały Nr LXXIII/1980/18 Rady Miejskiej w Łodzi) i wpisuje się w Przedsięwzięcie nr 24 (Program podnoszenia jakości nauczania w zakresie kształcenia ogólnego). Projekt realizowany na obszarze rewitalizacji.

Celem projektu jest doposażenie szkoły poprzez w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania, w tym zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej.

W ramach projektu, oprócz zakupu pomocy dydaktycznych , będą realizowane zajęcia z pedagogiem i psychologami dotyczące bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, zagrożeń wynikających z niewłaściwego korzystania z internetu oraz zajęcia niwelujące problemy wychowawcze i emocjonalne.

Projekt jest tak skonstruowany, aby udzielić Państwa dzieciom jak największego wsparcia w dobie zagrożeń internetowych i zwrócenia uwagi na inne obszary zainteresowań.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tych zajęciach, ponieważ będzie to z korzyścią dla Państwa  dzieci i zaskutkuje większą odpowiedzialnością za działania w internecie, zwróceniem uwagi dzieci na inne formy spędzania wolnego czasu.

Są  to zajęcia pozalekcyjne, w których biorą udział wszystkie dzieci.

Proszę o wypełnienie dokumentów przekazanych przez wychowawców.

Jednocześnie Państwo będziecie mieć pewność, że te wszystkie wartości będą dzieciom przekazane w sposób interesujący,fachowy i będzie to miało przełożenie na wyniki w nauce i dobrobyt psychiczny dzieci.

Informacje dotyczące projektu będą dostępne na stronie internetowej Szkoły.

Dyrektor Szkoły

Iwona Wojtacka

Koordynator projektu

Jolanta Zakosztowicz


Regulamin rekrutacji i  uczestnictwa

w projekcie nr  RPLD.11.01.04-IZ.00-10-001/21

„Multimedialna podróż ku  przyszłości”

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie zatytułowanym „Multimedialna podróż ku przyszłości” , nr projektu RPLD.11.01.04-IZ.00-10-001/21.
  2. Zajęcia w ramach Projektu współfinansowane są przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  3. Regulamin oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są u Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 170 w Łodzi oraz u koordynatora projektu.

Informacje o Projekcie

  1. Termin realizacji: 01.03.2022 - 31.08.2022.
  2. Projekt skierowany jest do uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 170 w Łodzi.
  3. Realizacja działań zaplanowanych w projekcie będzie dostosowana do planu zajęć i potrzeb poszczególnych grup.
  4. Zajęcia poprowadzą nauczyciele: pedagog i psycholog.
  5. Nauczyciele wezmą udział w szkoleniach podnoszących umiejętności w zakresie kompetencji cyfrowych.
  6. W projekcie zaplanowano zajęcia niwelujące problemy wychowawcze i emocjonalne wynikające z nauki zdalnej.

Zasady rekrutacji i kwalifikowania uczestników

  1. Rekrutację do projektu przeprowadza koordynator projektu.
  2. Rekrutacja uczestników na zajęcia grupowe prowadzona jest w Szkole Podstawowej nr 170 w Łodzi.
  • w m-cu marcu 2022 r.
  1. Utworzony zostanie zespół rekrutacyjny, powołany przez Dyrektora. Zespół rekrutacyjny będzie liczyć 3 osoby: Dyrektora Szkoły, koordynatora szkolnego oraz pedagoga.
  2. Uczestnik zainteresowany udziałem w projekcie zobowiązany jest do wypełnienia dokumentów rekrutacyjnych.
  3. Dokumenty rekrutacyjne dostępne są na stronie internetowej szkoły w zakładce „projekt”, oraz u Dyrektora, można je także pobrać u koordynatora szkolnego.
  4. Dokumenty rekrutacyjne należy wypełnić, podpisać, a następnie przekazać do sekretariatu szkoły.
  5. Zgłoszenia uczestników na poszczególne zajęcia oraz dokumenty rekrutacyjne, tj.
  6. a)   dane uczestnika projektu
    1. formularz zgłoszeniowy do projeku
    2. oświadczenie uczestnika o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
  7. Podczas rekrutacji uczestników projektu będzie przestrzegana zasada równości szans, w tym równy dostęp dziewcząt i chłopców.
  8. Szczegółowe kryteria rekrutacji:
    1. - opinia pedag./psych.(problemy rozwojowe) – 10 pkt - zagrożenia w nauce - 7 pkt - opinia wychow. (nadzór kuratora/rodzina z problemami) – 5 pkt
    2. W razie liczby chętnych przewyższających liczbę miejsc zostanie stworzona lista rezerwowa.
    3. W przypadku rezygnacji uczestnika projektu, do udziału w zajęciach zostanie zaproszony pierwszy uczeń z listy rezerwowej, jeżeli jego rodzice/opiekunowie prawni wyrażą ponownie wolę wzięcia udziału w projekcie i ponownie wypełnią deklarację uczestnictwa.
  9. Prace zespołu rekrutacyjnego zostaną udokumentowane protokołem i zakończą się sporządzeniem i podpisaniem przez koordynatora projektu listy uczestników poszczególnych działań oraz ewentualnie list rezerwowych.
  10. Zasady rekrutacji zostaną podane do wiadomości rodziców i uczniów na stronie internetowej szkoły oraz poprzez dziennik Librus.

Zasady rekrutacji nauczycieli

  1. Formalne: status nauczyciela w Szkole Podstawowej nr 170 w Łodzi,  merytoryczne  : deklaracja uczestnictwa na zajęciach.
  2. Nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 170 w Łodzi będą mogli wziąć udział w następujących szkoleniach:

 Wykorzystanie MS TEAMS w nauczaniu zdalnym -prowadzenie lekcji online.  Kurs nauki programowania dla nauczycieli klas I-III.  Prezentacja multimedialna jako interaktywna karta pracy. Projektowanie testów, quizów i materiałów interaktywnych na potrzeby edukacji zdalnej.

Obowiązki uczestników

  1. W przypadku zakwalifikowania się na zajęcia uczestnik i jego rodzic/prawny opiekun ma obowiązek poza dokumentami rekrutacyjnymi wymienionymi w § 3, pkt.7 dostarczyć do szkolnego bura projektu :
    1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku
  1. Spełnienie wyżej wymienionych obowiązków warunkuje udział w projekcie.
  2. Dodatkowe obowiązki uczestnika:
    1. systematyczne uczestniczenie w zajęciach;
    2. przestrzeganie punktualności;
    3. udział w badaniach monitorujących przed przystąpieniem do projektu, w trakcie jego trwania i po zakończeniu projektu.

Prawa uczestników

  1. Uczestnicy uprawnieni są do:
    1. nieodpłatnego udziału w zajęciach realizowanych w ramach projektu,
    2. otrzymywania bezpłatnych materiałów dydaktycznych i promocyjnych w trakcie zajęć.

Nieobecność na zajęciach i rezygnacja z uczestnictwa w projekcie

  1. Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Usprawiedliwione będą nieobecności udokumentowane zwolnieniem lekarskim lub nagłymi wypadkami losowymi.
  2. Usprawiedliwienie nieobecności na zajęciach zwolnieniem lekarskim lub usprawiedliwieniem napisanym przez rodzica/prawnego opiekuna powinno nastąpić w pierwszym możliwym terminie.
  3. W szczególnych przypadkach uniemożliwiających uczestnictwo w zajęciach (choroba, zmiana miejsca zamieszkania, ukończenie nauki na danym etapie edukacyjnym, inny ważny powód), zakwalifikowani uczniowie mają prawo do rezygnacji z uczestnictwa w projekcie, po złożeniu przez rodziców/opiekunów prawnych pisemnego oświadczenia o rezygnacji i jej przyczynach.
  4. W przypadku nieusprawiedliwionych nieobecności przekraczających 20% zrealizowanych zajęć, kierownik projektu ma prawo usunąć uczestnika z grupy, a jego miejsce zajmuje wtedy pierwsza osoba z listy rezerwowej.

Postanowienia końcowe

  1. Realizator projektu zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania postanowień niniejszego regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie reguły i zasady wynikające z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także przepisy wynikające z właściwych aktów prawa wspólnotowego i polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych.
  3. Regulamin obowiązuje od 01.03.20122 do końca realizacji projektu.
  4. Realizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bądź wprowadzenia dodatkowych postanowień w sytuacji zmian wytycznych, warunków realizacji projektu lub dokumentów programowych.
  5. Zmiana treści Regulaminu może nastąpić wyłącznie poprzez wprowadzenie nowego Regulaminu.


 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego