Projekt unijny „Multimedialna podróż ku przyszłości”
Szanowni Państwo.
We wrześniu i październiku kontynuowaliśmy projekt „Multimedialna podróż ku przyszłości”.
Nauczyciele wzięli udział w szkoleniach:
Kurs nauki programowania dla n-li klas I-III. Czas trwania szkolenia – 5 godz.
Wykorzystanie MS TEAMS w nauczaniu zdalnym-prowadzenie lekcji online. Czas trwania szkolenia – 5 godz.
Prezentacja multimedialna jako interaktywna karta pracy. Czas trwania szkolenia – 4 godz.
Projektowanie testów, quizów,i materiałów interaktywnych. Czas trwania szkolenia – 5 godz.
Uczniowie uczestniczyli w zajęciach dotyczących radzenia sobie z cyberprzemocą, ale nie tylko.
Mogli również zobaczyć, że nie tylko komputer jest najbardziej atrakcyjny, ale też inne formy spędzania czasu wolnego.
Ale to nie wszystko!
Szkoła, dzięki projektowi, wzbogaciła się o najnowocześniejszy sprzęt TIK:
laptopy:
urządzenia wielofunkcyjne:
wizualizery:
zestawy Robot Phonton:
niezwykłe podłogi interaktywne:
monitory interaktywne.
Wszystkie sale lekcyjne oraz świetlica będą dysponowały nowoczesnym sprzętem, który uatrakcyjni zajęcia.
Harmonogram p. Michała Wiatrowskiego
Wrzesień
Grupa VI
5.09. 15.00-17.15
Grupa VII
7.09. 15.00-16.30
Grupa VIII
12.09. 15.00-17.15
26.09. 15.00-17.15
Grupa IX
14.09. 15.00-17.15
22.09. 15.00-17.15
Październik
Grupa VI
3.10.-15.00-17.15
10.10-15.00-17.15
Grupa VII
4.10. -15.00-17.15
11.10.-15.00-17.15
Grupa VIII
6.10. -15.00-17.15
12.10.-15.00-17.15
Grupa IX
7.10. 15.00-17.15
13.10. 15.00-17.15
17.10. 15.00-17.15
Harmonogram Pani Małgorzaty Wójciak
Harmonogram za wrzesień
Grupa 1 5.09. 15.00-17.15
Grupa 2 6.09. 15.00-17.15
Grupa 3 7.09. 15.00-17.15
Grupa 4 8.09. 15.00-16.30
Grupa 5 9.09. 15.00-16.30
Harmonogram za październik
Grupa 1 3. 10- 15.00-17.15
Grupa 1 10.10.- 15.00-17.15
Grupa 1 18.10- 15.00-17.15
Grupa 2
4. 10- 15.00-17.15
11. 10- 15.00-17.15
19. 10- 15.00-17.15
Grupa 3
5. 10- 15.00-17.15
12. 10- 15.00-17.15
20. 10- 15.00-17.15
Grupa 4
6. 10- 15.00-17.15
13. 10- 15.00-17.15
21. 10- 15.00-17.15
Grupa 5
7. 10- 15.00-17.15
17. 10- 15.00-17.15
24. 10- 15.00-17.15
25.10-15.00-16.30
Szanowni Państwo
Po wakacjach kontynuujemy projekt „Multimedialna podróż ku przyszłości”.
Będą sę odbywały zajęcia dla dzieci, szkolenia dla nauczycieli, szkoła wzbogaci się w nowoczesny sprzęt multimedialny i pomoce dydaktyczne.
Z życzeniami sukcesów w nowym roku szkolnym
koordynator projektu
Jolanta Zakosztowicz
Harmonogram zajęć od 1 maja do 24 czerwca 2022r. W projekcie „Multimedialna podróż ku przyszłości”
Anna Wojciechowska
wtorek 13.30-14.30 op7-8
wtorek 14.30-16.00 VII a+VIIIa
czwartek 14.3016.00 op7-8+VIIIa
Ewa Borowiecka
środa 14.00-14.45 III a
środa 14.45-15.30 III b
piątek 14.00-14.45 IV+ op 4-6
Michał Wiatrowski
wtorek 24.05. 12.30-15.30 IV
środa 25.05. 15.30-18.30 Va
czwartek 26 16.00-19.00 Vb
piątek 27.05. 16.00-19.00 VI
środa 01.06 16.00-18.00 IV
piątek 03.06. 15.30-18.30 Va
piątek 10.06 15.30-18.30 Vb
piątek 17.06 15.30-18.30 VI
Szanowni Państwo, drodzy uczniowie.
Zajęcia z projektu „Multimedialna podróż ku przyszłości” już się odbywają.
Zachęcam jeszcze niezdecydowanych do zapisania dzieci do projektu.
Można wiele zyskać, albo dużo stracić.
Zajęcia dla klas III-IV prowadzi pani Ewa Borowiecka-psycholog;
Zajęcia dla klas V-VI prowadzi pan Michał Wiatrowski - psycholog;
Zajęcia dla klas VII-VIII prowadzi pani Anna Wojciechowska-pedagog.
Tak, jak pisałam do Państwa zajęcia są przeznaczone dla wszystkich uczniów, więc proszę o wypełnienie deklaracji, które jeszcze rozdam.
Z poważaniem
Jolanta Zakosztowicz-koordynator projektu
Projekt unijny „Multimedialna podróż ku przyszłości”
Z przyjemnością informujemy, że nasza Szkoła będzie realizowała projekt unijny „Multimedialna podróż ku przyszłości”.
Projekt wynika z Gminnego Programu Rewitalizacji (załącznik do Uchwały Nr LXXIII/1980/18 Rady Miejskiej w Łodzi) i wpisuje się w Przedsięwzięcie nr 24 (Program podnoszenia jakości nauczania w zakresie kształcenia ogólnego). Projekt realizowany na obszarze rewitalizacji.
Celem projektu jest doposażenie szkoły poprzez w pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK niezbędne do realizacji programów nauczania, w tym zapewnienie odpowiedniej infrastruktury sieciowo-usługowej.
W ramach projektu, oprócz zakupu pomocy dydaktycznych , będą realizowane zajęcia z pedagogiem i psychologami dotyczące bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni, zagrożeń wynikających z niewłaściwego korzystania z internetu oraz zajęcia niwelujące problemy wychowawcze i emocjonalne.
Projekt jest tak skonstruowany, aby udzielić Państwa dzieciom jak największego wsparcia w dobie zagrożeń internetowych i zwrócenia uwagi na inne obszary zainteresowań.
Serdecznie zapraszamy do udziału w tych zajęciach, ponieważ będzie to z korzyścią dla Państwa dzieci i zaskutkuje większą odpowiedzialnością za działania w internecie, zwróceniem uwagi dzieci na inne formy spędzania wolnego czasu.
Są to zajęcia pozalekcyjne, w których biorą udział wszystkie dzieci.
Proszę o wypełnienie dokumentów przekazanych przez wychowawców.
Jednocześnie Państwo będziecie mieć pewność, że te wszystkie wartości będą dzieciom przekazane w sposób interesujący,fachowy i będzie to miało przełożenie na wyniki w nauce i dobrobyt psychiczny dzieci.
Informacje dotyczące projektu będą dostępne na stronie internetowej Szkoły.
Dyrektor Szkoły
Iwona Wojtacka
Koordynator projektu
Jolanta Zakosztowicz
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa
w projekcie nr RPLD.11.01.04-IZ.00-10-001/21
„Multimedialna podróż ku przyszłości”
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie zatytułowanym „Multimedialna podróż ku przyszłości” , nr projektu RPLD.11.01.04-IZ.00-10-001/21.
- Zajęcia w ramach Projektu współfinansowane są przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Regulamin oraz dokumenty rekrutacyjne dostępne są u Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 170 w Łodzi oraz u koordynatora projektu.
Informacje o Projekcie
- Termin realizacji: 01.03.2022 - 31.08.2022.
- Projekt skierowany jest do uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 170 w Łodzi.
- Realizacja działań zaplanowanych w projekcie będzie dostosowana do planu zajęć i potrzeb poszczególnych grup.
- Zajęcia poprowadzą nauczyciele: pedagog i psycholog.
- Nauczyciele wezmą udział w szkoleniach podnoszących umiejętności w zakresie kompetencji cyfrowych.
- W projekcie zaplanowano zajęcia niwelujące problemy wychowawcze i emocjonalne wynikające z nauki zdalnej.
Zasady rekrutacji i kwalifikowania uczestników
- Rekrutację do projektu przeprowadza koordynator projektu.
- Rekrutacja uczestników na zajęcia grupowe prowadzona jest w Szkole Podstawowej nr 170 w Łodzi.
- w m-cu marcu 2022 r.
- Utworzony zostanie zespół rekrutacyjny, powołany przez Dyrektora. Zespół rekrutacyjny będzie liczyć 3 osoby: Dyrektora Szkoły, koordynatora szkolnego oraz pedagoga.
- Uczestnik zainteresowany udziałem w projekcie zobowiązany jest do wypełnienia dokumentów rekrutacyjnych.
- Dokumenty rekrutacyjne dostępne są na stronie internetowej szkoły w zakładce „projekt”, oraz u Dyrektora, można je także pobrać u koordynatora szkolnego.
- Dokumenty rekrutacyjne należy wypełnić, podpisać, a następnie przekazać do sekretariatu szkoły.
- Zgłoszenia uczestników na poszczególne zajęcia oraz dokumenty rekrutacyjne, tj.
- a) dane uczestnika projektu
- formularz zgłoszeniowy do projeku
- oświadczenie uczestnika o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
- Podczas rekrutacji uczestników projektu będzie przestrzegana zasada równości szans, w tym równy dostęp dziewcząt i chłopców.
- Szczegółowe kryteria rekrutacji:
- - opinia pedag./psych.(problemy rozwojowe) – 10 pkt - zagrożenia w nauce - 7 pkt - opinia wychow. (nadzór kuratora/rodzina z problemami) – 5 pkt
- W razie liczby chętnych przewyższających liczbę miejsc zostanie stworzona lista rezerwowa.
- W przypadku rezygnacji uczestnika projektu, do udziału w zajęciach zostanie zaproszony pierwszy uczeń z listy rezerwowej, jeżeli jego rodzice/opiekunowie prawni wyrażą ponownie wolę wzięcia udziału w projekcie i ponownie wypełnią deklarację uczestnictwa.
- Prace zespołu rekrutacyjnego zostaną udokumentowane protokołem i zakończą się sporządzeniem i podpisaniem przez koordynatora projektu listy uczestników poszczególnych działań oraz ewentualnie list rezerwowych.
- Zasady rekrutacji zostaną podane do wiadomości rodziców i uczniów na stronie internetowej szkoły oraz poprzez dziennik Librus.
Zasady rekrutacji nauczycieli
- Formalne: status nauczyciela w Szkole Podstawowej nr 170 w Łodzi, merytoryczne : deklaracja uczestnictwa na zajęciach.
- Nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 170 w Łodzi będą mogli wziąć udział w następujących szkoleniach:
Wykorzystanie MS TEAMS w nauczaniu zdalnym -prowadzenie lekcji online. Kurs nauki programowania dla nauczycieli klas I-III. Prezentacja multimedialna jako interaktywna karta pracy. Projektowanie testów, quizów i materiałów interaktywnych na potrzeby edukacji zdalnej.
Obowiązki uczestników
- W przypadku zakwalifikowania się na zajęcia uczestnik i jego rodzic/prawny opiekun ma obowiązek poza dokumentami rekrutacyjnymi wymienionymi w § 3, pkt.7 dostarczyć do szkolnego bura projektu :
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na wykorzystanie wizerunku
- Spełnienie wyżej wymienionych obowiązków warunkuje udział w projekcie.
- Dodatkowe obowiązki uczestnika:
- systematyczne uczestniczenie w zajęciach;
- przestrzeganie punktualności;
- udział w badaniach monitorujących przed przystąpieniem do projektu, w trakcie jego trwania i po zakończeniu projektu.
Prawa uczestników
- Uczestnicy uprawnieni są do:
- nieodpłatnego udziału w zajęciach realizowanych w ramach projektu,
- otrzymywania bezpłatnych materiałów dydaktycznych i promocyjnych w trakcie zajęć.
Nieobecność na zajęciach i rezygnacja z uczestnictwa w projekcie
- Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Usprawiedliwione będą nieobecności udokumentowane zwolnieniem lekarskim lub nagłymi wypadkami losowymi.
- Usprawiedliwienie nieobecności na zajęciach zwolnieniem lekarskim lub usprawiedliwieniem napisanym przez rodzica/prawnego opiekuna powinno nastąpić w pierwszym możliwym terminie.
- W szczególnych przypadkach uniemożliwiających uczestnictwo w zajęciach (choroba, zmiana miejsca zamieszkania, ukończenie nauki na danym etapie edukacyjnym, inny ważny powód), zakwalifikowani uczniowie mają prawo do rezygnacji z uczestnictwa w projekcie, po złożeniu przez rodziców/opiekunów prawnych pisemnego oświadczenia o rezygnacji i jej przyczynach.
- W przypadku nieusprawiedliwionych nieobecności przekraczających 20% zrealizowanych zajęć, kierownik projektu ma prawo usunąć uczestnika z grupy, a jego miejsce zajmuje wtedy pierwsza osoba z listy rezerwowej.
Postanowienia końcowe
- Realizator projektu zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania postanowień niniejszego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie reguły i zasady wynikające z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także przepisy wynikające z właściwych aktów prawa wspólnotowego i polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych.
- Regulamin obowiązuje od 01.03.20122 do końca realizacji projektu.
- Realizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bądź wprowadzenia dodatkowych postanowień w sytuacji zmian wytycznych, warunków realizacji projektu lub dokumentów programowych.
- Zmiana treści Regulaminu może nastąpić wyłącznie poprzez wprowadzenie nowego Regulaminu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego